Cine si-ar fi imaginat ca nu vom mai avea nevoie de cunostinte sofisticate si echipe de IT pentru a putea fi creatori de continut online, ca notiunile de divertisment, invatare, socializare, spatiu public si spatiu privat vor capata astfel de dimensiuni si intelesuri, ca vom ajunge sa folosim zilnic cuvinte si tehnologii care nu existau acum cativa ani si ca, practic, vom trai simultan in doua lumi, offline si online? Aceasta este miza de la care porneste lucrarea de fata, dovedindu-se a fi foarte utila atat studentilor de la facultatile de stiinte politice, comunicare, jurnalism, in cautarea unor informatii de actualitate despre impactul noilor media asupra politicii autohtone, cat si consultantilor politici in cautarea unor idei pentru campaniile viitoare si chiar, de ce nu, politicienilor actuali sau viitori, in cautarea unor raspunsuri si solutii la problemele de legitimitate politica si comunicare electorala. In mod evident, rezultatele cercetarilor facute de cei trei autori nu pot fi generalizate si nici nu au pretentii de exhaustivitate.
La momentul aparitiei acestei carti, continuarea ei a inceput deja sa fi e scrisa. Cercetari noi sunt deja in desfasurare si este foarte probabil ca cititorii acestei carti sa ii regaseasca foarte curand pe cei trei autori reuniti iar sub titlul unei noi carti despre noile media sau separat, in lucrari individuale.
Bloguri, facebook si politica
Categorii:
Limba:
Romana
Data publicarii:
2009
Editura:
Tip coperta:
Paperback
Nr. pagini:
208
ISBN:
9786069227527
Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
Indisponibil
Preț valabil exclusiv online!
Împachetare cadou gratuită!
Transport gratuit peste 150 de lei.
Retur gratuit în 14 zile.
Ai întrebări? Contactează-ne!