Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate

      BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate

      6.3 / 10 ( 3 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2010
      Editura:
      Nr. pagini:
      336
      Traducatori:
      ISBN:
      9789731931104
      Dimensiuni: l: 14.5cm | H: 20.5cm
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Brandurile au fost şi ele afectate de schimbările culturale, sociale şi geopolitice din ultimii ani. În plus, numărul lor e acum imens. Iar pe lângă ele s-a înmulţit şi numărul firmelor de branding, numărul consultanţilor, al strategilor ş.a.m.d. În acest context, s-ar putea spune că au dreptate cei cărora li se pare complicat să construiască o marcă puternică şi că cei care reuşesc sunt nişte norocoşi. Greşit.

      În BrandSimple, Allen Adamson demonstrează că brandingul nu e neapărat complicat, vag şi confuz. Dimpotrivă, el susţine că reţeta succesului unui brand este una simplă. Asta dacă te asiguri că marca ta nu e doar deosebită, ci şi deosebit de simplă: construieşte-ţi marca bazându-te pe o idee simplă, care poate fi adoptată de toată organizaţia şi poate fi aplicată coerent în toate punctele de interacţiune cu consumatorii.

      Adamson a învăţat multe din experienţa avută cu unele dintre cele mai celebre mărci şi demistifică în cartea lui lumea supraprocesată a brandingului.

      În marea de cărţi ultraelaborate, hiperbolice şi parabolice despre construirea unei mărci, nicio altă carte nu ilustrează mai bine cum poate fi simplificat procesul de branding pentru a obţine o marcă puternică.

      "Allen Adamson ne aduce aminte că produsul e cel pe care-l avem în faţa ochilor, în timp ce marca este în mintea noastră. O marcă bună se bazează pe o idee simplă, care e unică şi relevantă. El oferă sugestii şi zeci de exemple care-i vor inspira pe cei care vor să ajungă la o idee de brand revoluţionară."
      Philip Kotler, Profesor de Marketing Internaţional,
      Kellogg School of Management

      "Ia mult timp să construieşti un brand. În timp ce încerci să-l construieşti, se prea poate să-l îngropi, de fapt. Aşa că merită să ştii ce faci. Dacă mi s-ar cere să recomand o carte despre mărci, BrandSimple ar fi cea pe care aş alege-o. Allen Adamson a surprins concepte de marcă fundamentale şi durabile, le-a explicat cu luciditate şi le-a demonstrat validitatea prin multe exemple relevante. Cartea e o ilustrare perfectă a titlului."
      Kenneth Roman, fost preşedinte şi CEO,
      Ogilvy & Mather Worldwide

      "În noua ordine a lumii economice, dominată de un exces al ofertei şi de o tendinţă accentuată de transformare a produselor de orice fel în bunuri de larg consum, viitorii câştigători din zona de produse şi servicii vor fi cei cu branduri puternice. BrandSimple croieşte drumul către construirea unor mărci durabile, puternice. O carte care trebuie neapărat citită, scrisă de unul dintre liderii celei mai mari firme de consultanţă în materie de branding."
      Peter Georgescu, fost preşedinte şi CEO,
      Young & Rubicam

      Cuprins

      Mulţumiri
      Prefaţă de Sir Martin Sorell
      Introducere


      Partea I - Ce ştiu cele mai bune branduri
      Capitolul 1. Să începem cu noţiunile de bază
      Capitolul 2. Scurtă istorie a mărcilor lumii- cât se poate de scurtă
      Capitolul 3. Ce s-a schimbat din 1970 şi care sunt efectele acestei schimbări asupra brandurilor

      Partea a II-a - Cum reuşesc cele mai bune mărci
      Capitolul 4. Etapa întâi: Stabilirea ideii de brand
      Capitolul 5. Etapa a doua: Extragerea esenţei ideii
      Capitolul 6. Etapa a treia: Implicarea angajaţilor în realizarea ideii
      Capitolul 7. Etapa a patra: Gândiţi-vă la numele brandului
      Capitolul 8. Etapa a cincea: Creaţi semnale de branding dincolo de numele brandului
      Capitolul 9. Zece fişiere mentale de salvat
      Capitolul 10. Un ultim gând simplu


      Câţiva dintre termenii pe care ar trebui să îi cunoaşteţi

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.