Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      Cum sa eviti un refuz in afaceri

      Cum sa eviti un refuz in afaceri

      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2014
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      192
      Colectie:
      ISBN:
      9786065887190
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Această carte nu te învaţă cum să nu mai ai parte de niciun refuz în viaţă, ci cum să reduci refuzurile la jumătate.
      Autorii scot în evidenţă indiciile verbale şi paraverbale care anunţă un posibil „Nu“ şi propun strategii de a reduce şi chiar elimina obiecţiile clienţilor.
      Cartea le va fi de folos atât agenţilor de vânzări şi specialiştilor în comunicare şi PR, cât şi fiecărei persoane care doreşte să-şi îmbunătăţească relaţiile cu semenii.

      Harlan Goerger şi Vincent Harris formează o echipă imbatabilă, prin experienţa acumulată ca traineri şi consultanţi în dezvoltarea şi extinderea afacerilor.
      Cei doi autori s-au specializat în decriptarea secretelor ascunse în spatele limbajului verbal şi nonverbal şi în găsirea resorturilor persuasiunii, pentru a reduce şi chiar elimina rezistenţa potenţialilor clienţi.
      Capitolele cărţii sunt pline de exemple concrete şi studii de caz, de observaţii profunde şi recomandări pragmatice.

      „Această carte îţi arată cum să construieşti rapid relaţii, cum să reduci rezistenţa clientului şi cum să devii mai credibil.“
      Brian Tracy
      autorul cărţii Schimbând gândirea, îţi schimbi viaţa

      „Captivantă şi provocatoare, această carte este o extraordinară achiziţie pentru biblioteca ta dedicată persuasiunii.“
      Kevin Hogan
      orator şi autor de cărţi pentru dezvoltare personală

      „E o minunăţie de carte, plină de idei practice şi poveşti provocatoare — rareori dai peste o îmbinare atât de convingătoare de tehnici de vânzare şi interpretări ale limbajului trupului. Iată o lectură obligatorie.“
      Cillian O’Grady
      Senior Director Business Development Group, Oracle Direct EMEA

      HARLAN GOERGER lucrează de peste 30 de ani cu firme de toate tipurile şi dimensiunile pentru le ajuta să evolueze. Cu o experienţă îndelungată în vânzări şi consultanţă (inclusiv în cadrul organizaţiei Dale Carnegie & Associates din New York), Goerger susţine conferinţe şi workshopuri în care abordează puterea limbajului şi a metalimbajului în relaţiile de afaceri. El susţine şi cursuri de perfecţionare în vânzări şi leadership, precum şi sesiuni de iniţiere în secretele persuasiunii.
      Este fondatorul şi preşedintele companiei H. Goerger & Associates Inc.

      VINCENT HARRIS, cunoscut şi drept „americanul specializat în limbajul trupului“, susţine programe de coaching şi de consultanţă individuală în care abordează aspectele psihologice ale gesturilor şi mişcărilor şi modalităţile concrete de stăpânire a propriilor reacţii fiziologice în relaţiile cu ceilalţi. Orator şi trainer extrem de charismatic, este şi autorul mai multor cărţi în care expune metode pentru sporirea productivităţii în toate aspectele vieţii.
      În 1998, Harris şi-a înfiinţat propria firmă de consultanţă în afaceri. De a lungul timpului, a publicat peste 500 de articole şi a creat programe audio foarte populare în SUA.
       

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.